środa, 17 lipca 2013

recenzje cz.V - puder Babydream

stosowałam go jako suchy szampon, jeśli jesteście ciekawe jak sprawdza się w tej kwestii to zapraszam :)


OPAKOWANIE:
wykonane ze średnio twardego plastiku, nie widać ile produktu zostało. poręczna zakrętka, ładna grafika. posiada 'miejsca na palce' przez co bardzo dobrze trzyma się go w dłoni. +

ZAPACH:
pachnie 'bejbidżrimowo' ;) moim zdaniem ładnie, ale trochę nachalnie. dla mnie wszystkie produkty tej firmy pachną identycznie. po zaaplikowaniu go na skórę głowy nie czuć go.+

KONSYSTENCJA/WYDAJNOŚĆ:
ma konsystencję pudru (logiczne ;)), białego proszku. nie potrzeba go wiele, aby pokryć cały skalp, przez co jest wydajny. +

SKŁAD:
Talc (baza pudru, zabezpiecza skórę przed podrażnieniem), Zink Oxide (stosowany jako pigment, dodatkowo posiada filtry UV), Olea Europaea Oil (pełni funkcję ochronną i regeneracyjną), Allantoin (łagodzi podrażnienia, działa przeciwzapalnie), Parfum (substancja zapachowa)

KRÓTKI KOMENTARZ:
skład bardzo naturalny, przepiękny wręcz. na drugim miejscu jest tlenek cynku, na trzecim oliwa z oliwy europejskiej, a za nią alantoina. nie ma żadnej substancji, która mogłaby nas podrażnić czy wysuszyć.+

CENA/DOSTĘPNOŚĆ:
koszt jego to 5 zł, na przecenie 4 zł za 100 g. dostępny tylko w Rossmannie.+

DZIAŁANIE:
po prostu spisuje się idealnie. potrafi przedłużyć świeżość włosów o cały dzień, a czasami nawet następnego dnia są świeże! nie pozostawia białego osadu, łatwo się wyczesuje. unosi włosy u nasady przez co w ogóle nie widać, że włosy są nieświeże. kudełki są po nim lekko matowe, ale mają trochę blasku. +

PODSUMOWANIE:
jest wart wypróbowania, bo za taką cenę na prawdę warto. nie raz powtarzałam i będę powtarzała, że jest to jeden z najlepszych suchych szamponów. o wiele bardziej polecam go od suchego szamponu Isany, który ma okropny skład i alkohol denaturowy. kupuję go od razu jak się skończy, zawsze jest na mojej półce. pudry dla dzieci mają o wiele lepsze składy i działanie niż nie jeden suchy szampon przeznaczony właśnie dla włosów.

używałyście go? macie swoje KWC wśród suchych szamponów?
hair model

9 komentarzy:

  1. Sama ostatnio odkryłam "falowaną" część natury moich włosów, więc będę tu na pewno często zaglądać. Chyba się w końcu skuszę na ten puder, bo mam też w planach pastę cukrową, najwyżej zużyję do tego celu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pastę cukrową na włosy? nie słyszałam nigdy o tym. w jakim celu się ją nakłada? :) pasta cukrowa przecież służy do depilacji :)

      Usuń
    2. No to o to mi chodzi :D

      Usuń
  2. Uwielbiam go w roli suchego szamponu i właściwie mam tylko jego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ciemne włosy, i dodałam do niego trochę gorzkiego kakao, żeby jeszcze mniej rozjaśniał włosy. Osobiście średnio za nim przepadam, lepiej sprawdzają się u mnie suche szampony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie stosowałam suchego szamponu, wolę tradycyjne mycie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie czasem są sytuacje awaryjne, gdzie trzeba użyć suchego szamponu :)

      Usuń